Sample Video Widget

Download google chrome

MasyaAllah Tabah dan Kuat Semangat Adik Nur Damia


Sekali pandang video Adik Nur Damia Irsalina ni admin terus teringat kisah sebuah keluarga yang sanggup mengejar Nick Vujicic setelah mengadakan ceramah di Kuala Lumpur bagi menemukannya dengan anak perempuannya disini : http://goo.gl/baeEbX

Admin tak pasti samada adik Nur Damia dalam video ni adik yang sama kerana dalam kisah yang admin buat beberapa bulan lalu maklumat yang diterima hanya menyatakan nama timangan adik  Nik. Cuma rupa parasnya sagat persis sekali.

Kami doakan yang terbaik buat adik Nur Damia Irsalina, dan yang paling penting dapatkan redho Allah dunia akhirat. Respect.

Tonton Video Adik Nur Damia Irsalina disini :-

7 comments:

  1. Subahanallah. Ya Allah kau jadikan lah hamba2 mu yg cukup sifat agar lebih bersyukur kepada mu. Aminn.

    ReplyDelete
  2. Hati wa keras beb...wa nagis tngok video nie

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Salam...admin..sy bapa pd anak ini..blh x pm kat FB isteri sy Rose Ain..hrp sgt kerjasama dr pihak admin..video ini disebarkan tanpa pengetahuan kami..sy terkilan dgn tindakan individu yg terbabit..kami harap sgt pihak admin hubungi kami di FB Rose Ain...kerjasama dr pihak admin amatlah kami hargai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa'salam,
      terima kasih atas komen tuan, saya baru baca komen ini dah untuk makluman tuan saya sudah pun menghubungi inbox puan Rose Ain di facebook beliau pada 7hb Januari 2014 tetapi saya tidak mendapat apa-apa respon balas. Mohon tuan/isteri respon pada PM yang saya hantar itu. Terima kasih.

      Delete

Copyright © 2012 GuaTv.com All Right Reserved
Best view in Chrome browser. Download Chrome for mobile here